Ugrás a főmenüre Ugrás a tartalomra Ugrás a lábléchez
06 94 / 311 542

Bemutatkozás

Osztályvezető: Rétiné Dr. Tóth Anikó

Az osztály feladatai:

  • Felügyeli, irányítja, ellenőrzi az intézmény szociális területének működését.
  • Koordinálja a szociális intézményegység működését, szervezi az azzal  kapcsolatos speciális feladatokat.
  • Intézi a földügyi, ingatlanügyi nyilvántartásokba történő bejegyzéseket.
  • Biztosítja a közbeszerzésekben a jogi szakértelmet.
  • Részt vesz a közbeszerzések előkészítésében.
  • Intézi a hagyatéki ügyeket.
  • Részt vesz a szakképzésben, a gyakorlati képzőhelykénti működésben igazgatási tevékenységet folytat.
  • Feladatát képezi a Kórházat érintő jogi figyelőszolgálat ellátása.
  • Feladatát képezi az intézmény vezető tisztségviselőinek döntést megelőző előkészítő munkájának támogatása, a döntések szakszerű jogi megfogalmazásában segítségnyújtás.
  • A menedzsment számára állásfoglalást, véleményt nyújt a jogszabályok értelmezésében.
  • Elősegíti a Kórház igényérvényesítését, segíti kötelezettségeinek teljesítését.
  • Szerződések és megállapodások szerkesztése, a Kórház felé benyújtott szerződések és megállapodások véleményezése
  • Ellenjegyzésével látja el a szerződéseket (a klinikai gyógyszerkísérletek, vagyon és felelősségbiztosítási szerződések kivételével).
  • Ellátja az intézmény jogi ügyeinek és jogi képviseletét az egészségügyi- és a munkaügyi- jogi peres és nemperes ügyek kivételével.
  • Mindenkor aktuálissá váló jogi kérdésekben állásfoglalás, véleményadás.
  • A szabályzatok módosításához segítséget nyújt.
  • Összefogja az előkészítés alatt álló és véleményezésre megküldött jogszabály tervezetekről kialakított állásfoglalásokat.

Dolgozók bemutatása:

Rétiné Dr. Tóth Anikó:

  • Végzettség: jogász, jogi szakvizsga, igazgatásszervező, közigazgatási szakvizsga

 



Elérhetőségek

Igazgatásszervezési Osztály